Conferinta de incheiere
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
Titlu proiect: “Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe și competențe al angajaților din județele Alba, Brașov și Sibiu!”
Titlu proiect: “Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe și competențe al angajaților din județele Alba, Brașov și Sibiu!”
Axa prioritară 3: “Locuri de muncă pentru toți”
Obiectiv specific: “Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe/ competențe/ aptitudini aferente sectoarelor economice/ domeniilor identificate conform SNC si SNCDI ale angajaților”
Beneficiar: PATRONATUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ȘI MIJLOCII BLAJ / Contract POCU / 464 / 3 / 12 / 128247
________________________________________________________________________________________________________________
P R O G R A M U L
CONFERINȚEI DE ÎNCHEIERE
Proiect:
Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe și competențe al angajaților din județele Alba, Brașov și Sibiu! Cod SMIS: ID 128247
Miercuri, 13 iulie ora 1700
Blaj – Pensiunea LA VIE
17:00 Înscrierea participanților.
17:15 Deschiderea lucrărilor conferinței.
Stânea Valeriu – Manager de proiect, PIMM-BLAJ.
17:25 Prezentarea proiectului Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe și competențe al angajaților din județele Alba, Brașov și Sibiu!
Stânea Valeriu – Manager de proiect, PIMM-BLAJ.
17:45 SC EUROTEN ASSISTANCE SRL – Partener 1
Burian Mariana – Administrator Euroten Assistance SRL
18:00 Avantajele proiectului pentru angajatori și angajați
– Expert formare
18:15 Sesiune de întrebări și răspunsuri
18:25 Cină de lucru şi discuţii informale la PENSIUNEA LA VIE