Consultanță fonduri europene

Dacă compania dumneavoastră se află la început de drum sau doriți dezvoltarea afacerii dumneavoastră, accesarea de fonduri europene nerambursabile, poate fi ceea ce aveți nevoie.

Fondurile europene oferă posibilitatea achiziționării de echipamente tehnologice, infrastructura IT, software, mobilier, mijloace de transport, sisteme de gestiune, sisteme de Securitate și multe altele.  De asemenea puteți plăti salarii, chirii și utilități.

Aceste fonduri se împart în mai multe categorii in funcție de natura activității companiei dumneavoastră și necesită îndeplinirea anumitor condiții de eligibilitate.

PIMM Blaj oferă servicii de consultanță în accesarea de fonduri europene nerambursabile:

  • consultanță și asistență în vederea identificării surselor de finanțare tip alocație financiara nerambursabilă prin fonduri naționale și/sau  europene;
  •  analiza eligibilității/conformității solicitantului;
  •  coordonarea întocmirii documentației tehnice;
  •  elaborarea bugetului indicativ al proiectului;
  •  întocmirea planului de afaceri;
  •  conceperea și redactarea cererii de finanțare in conformitate cu prevederile Ghidului solicitantului corespunzător;
  •  conceperea și redactarea de documente pentru accesarea programului de finanțare identificat;
  •  depunerea dosarului de finanțare în conformitate cu prevederile Ghidului solicitantului;
  •  urmărirea evoluției procesului de analiză și evaluare a dosarului de finanțare pana la emiterea documentului de răspuns de către autoritatea finanțatoare.

Asistenta la semnarea contractului de finantare:

  •  pregătirea documentelor necesare pentru semnarea contractului de finanțare (certificate constatatoare, certificate fiscale locale, certificate fiscale buget general, dovada cofinanțării, plan afaceri, anexe, etc).

Management de proiect:

  •  consultanță și asistență în implementarea proiectului cuprinzând operațiuni de autorizare, certificare sau avizare, proceduri de achiziție publică, proceduri de flux financiar și de plăți, proceduri de redactare și concepere a cererii de eliberare a alocației financiare, notificări, contestații și corespondenta in conformitate cu prevederile Ghidului solicitantului;
  •  alte servicii care se vor fi stabilite prin acte adiționale.

Monitorizare proiect:

  •  întocmirea rapoartelor anuale pe perioada de durabilitate;
  •  respectarea măsurilor de informare și publicitate.

Vă așteptăm!

Sari la bara de unelte